Awsome bilar

Var på litet snabbt besök på min gamla skola idag med Liselott för att vi skulle hämta dvd med Scooby Doo eftersom vi hjälpte till under premiärdagarna.
Jag visade runt lite snabbt och så såg vi även åttornas bilar.

En kort förklaring på det kanske:
Varje år gör åttorna på freinet bilar i tekniken som de sen race:ar (?) med på våren, vilket är väldigt kul, speciellt då bilarna är snygga ^^
Denna var min favorit:
A Cupcake car! Hur awsome och gulligt är inte de? :D

Sen tyckte vi båda att denna bil var lite småcharmig också :P
Simpel men vem gillar inte B&J?

Sen tog jag bild på deras stora tavla med bilder från min klass uppsättning av Trollkarlen från Oz (mimer-styla)


Tog även kort på toaletterna för att visa våran rektor hur man kan piffa upp en alldaglig trist skoltoa.
Liksom, vem skulle inte tycka detta var trevligt att ha?:
Eller som på tjejtoan som hade indiskt tema där dom hade en stor elefant på väggen och blå (plast)kristall-krona:
Nej, jag tycker verkligen att ITG kan ta efter freinet oh piffa upp våra ganska så trista toaletter.
But all in all så har det varit en bra dag med ganska chill skoldag som sluta tidigt, trevligt sällskap och vacker sång i busskuren ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0