Dagen

Jag hade studiedag idag så jag och Liselott spenderade dagen i Norrtälje och hade oerhört trevligt.

Liselott kom hem till mig igår för att kolla på bio och sen sova över men efter massa strul blev det ingen bio så mamma gav oss 500 kr för lunch idag som kompensation.

Så vi hade filmkväll igår och idag åt vi lunch på Dejva och kolla runt lite i affärer (Y)
På Dejva åt vi stekt kycklingfilé med pommes och bea-sås, 5 av 5 toasters (Y)
Såhär såg det ut då vi var klara:
Vi gillar att lämna meddelanden :P
Det står "Tack hej" på Liselotts och "Hej =)" på min om ni inte ser det :P

Sen i en affär såg vi underbara retro-radios! Sååå snygga!
Min favorit:
Köpte lite smågrejer, sen fikade vi innan vi åkte hem igen. Jag gick av hos mig och Liselott åkte hela vägen hem till Åkersberga igen.

Sen har jag heller inte lagt upp bilder på mina nya tatueringar jag gjorde i somras, gjorde en på handleden och en på ankeln men eftersom jag fortfarande tycker det är läskigt att raka benen med tatueringen vill jag inte lägga upp bild på den för tillfället hehe (A) Men här är handleden iaf:
Någon som tror sig veta vad det står för? ;)

Kommentarer
Postat av: Alicia

Den blev ju jättebra!

2011-09-02 @ 18:16:36
URL: http://aliciae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0