Dagens äventyr!

Hej hej hej!

Som jag sa i det tidigare flummiga video-inlägget åkte jag och Liselott till täby C idag!
Vi hade väldigt trevligt och hittade massa saker som vi ville ha men som vi inte har pengar för xD
Så vi har skakat hand om att söka jobb!

Men men, tänkte lägga upp lite bilder från dagen, börjar med att vi hittade två gulliga pojkar i en tidning på skolan:
Sen kör vi de trevliga saker man ville köpa, klicka på bilderna för större storlek:

Grymt cool ring samt väskan jag suktat efter så länge inne hos Accessorize!


Sen kör vi möss/hatt-duellen!
Vilken är bäst?

Svart hatt från glitter, fejk-päls mössa från Accessorize och slutligen päls/stickad mössa från Accessorize!

Tänkte avrunda inlägget med två små sötisar från djuraffären:

Kommentarer
Postat av: Your Darling

Fluff, FLUFF så att jag kan gosa med dig!!

2011-09-26 @ 20:10:31
URL: http://zoulblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0