Höst

Hallå!

Igår var jag och Liselott på make up stores showgirl event, så ska försöka komma ihåg att lägga in bilderna på datorn och sen upp på bloggen :P

Sen idag har vädret varit riktigt myyyyyys ^^
Var uppe vid åtta, dissade skolan pågrund av det löjligt orimliga schema som gäller för onsdagar, än så länge...
Men tog en promenad i regnet i morse vid halv 11 ungefär, väldigt mysigt, speciellt då jag kom tillbaka och kolla lite How I Met Your Mother (Y)

Det slog mig, snart börjar alla serier igen! Nya avsnitt varje vecka, woho! De serier jag kommer följa är:
- The Big Bang Theory
- How I Met Your Mother
- Dexter
- Desperate Housewives
- Modern Family
- Glee

Jag tror det är dom jag håller koll på.... :P
Det bästa är att dom är på olika dagar så kan ha flera "nya-avsnitt-kvällar" :D
Måste även tacka alla snabba internet människor som direkt lägger upp bra kvalité på nätet så jag kan kolla dagen efter USA (Y)

Men annars så ser jag fram emot den kommande hösten, och inom bara några månader: vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0