Ny "gratis"-kategori!

Eftersom jag och Liselott samlat på oss lite gratis-grejer hittills (med mer planerat) så tänkte jag att en "gratis"-kategori kan vara bra.
Då blir det info om goodiebags jag fått samt saker som jag får genom att vara testpilot (som Rinkeby Juicen).

Så för att få igång denna kategori lägger jag upp lite bilder på det jag har hittills, alla bilder är i miniatyr så klicka på bilderna för större bild.
Från Guldknappen-galan, fick även en vit poncho och badsalt.

Tidning från Make-Up Store eventet.

Från att ha varit publik under inspelningen av Pengarna på Bordet.

Detta var vad jag och Liselott samlade på oss under gårdagen i Stockholm:
- Tidning, Skoputs, hårspray, vindrute-skrapa, någon kräm, godis och glasögonputs (saknad på bild eftersom jag gav det lilla paketet till mamma). Alla från goodiebagen vi fick i Liljeholmens Galleria.

- Blossom tidning från Mariatorget där vi även såg Andreas Johnsson gå omkring i cirklar (han hade svårt att bestämma sig antar jag).

- Tidning och liten Cola light burk som inte är med på bilden, från Nacka centrum/galleria.

- Halsband från Hallberg's guld.


Det blev lite åkande men blev ändå några gratis-grejer ;)
Vi smakade även lite gratis-juicer och liten wrap på Mariatorget, samt lite smakprov av pastarätter i Kungsträdgården (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0