Ny kategori: smink

Jag vet att jag inte är världsbäst på smink men jag tycker det är kul.
Oftast brukar jag bara göra simpla sminkningar men ibland gör jag något roligare med mer färg eller så och det är sånt jag ev. kommer lägga upp i den nya kategorin: Smink.

Dagens sminkning var väldigt simpel och inte så i ögonfallande men kan ta med den iaf eftersom jag blev lite nöjd med "vingarna"
Men sen den sminkning som jag gjorde lite på skoj nu på kvällen, som är anledningen till att jag startade kategorin redan i kväll (vet att my face ser lite småkul ut):
Gjorde bara ena ögat så skillnaden på sminkat och osminkat syns :P
Ljusgrönt/gult tema och ännu en gång är jag nöjd med eyelinern och vingen.
Men ja, gjorde det lite på skoj, ska nog göra samma sak imorrn då jag ska in till Kista C (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0