SFbokhandeln och djurmössor!

Igår då jag och Liselott var i stan kollade vi in SFbokhandeln (SF= Sci Fi, awsome) för att jag skulle köpa in efterlängtade Ravenclaw halsduk!
Dock blev jag jättebesviken då dom precis sålt den sista :'(

Men men, det är ju en så cool affär så vi hittade massa roliga saker så tänkte visa lite bilder med saker JAG skulle vilja ha:
Äslar Buffy the Vampire Slayer serien så blev jätteglad över att se massa Buffy grejer, detta är bara ett litet urval!


Harry Potter trollstavar!! Så Awsome! Synd att dom är såååå dyra!

Sen hittade vi söta djurmössor vid en turistaffär i gamla stan, det blev videor för att fånga djurens anda! Satte ihop videosarna så here you go:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0