En tripp till flygis

Ni kanske inte har märkt att jag gillar ICA Flygfyren här i Norrtälje, fast det borde ni ha gjort eftersom jag skriver om dom stup i kvarten. Eller ja, jag nämner dom lite då och då.
Jag var där igen idag och provsmakade samt kollade in bokrean.
Det bjöds på lite pizza, jättegott kaffe och bireost. De hade en stor jäkla ost som man fick ta själv ifrån, jag var inte så girig utan tog en liten bit medans en anna gubbe tog flera stoooora bitar. Inte undra på att det var så lite kvar när vi var tvugna att åka tillbaka :P

Men vi köpte kaffet för utöver att vi gillade det var det 5kr rabatt plus att man fick en burk och mått. Sen var mamma så snäll att hon köpte en jättefin bok till mig om Elvis! :D
Så liten sammanfattning i bilder:
Så en dålig bild på osten (en man stod i vägen), kaffet och min nya fina bok fylld med bilder på Elvis. Varför föddes vi inte i samma generation så jag verkligen kunde fått vara en fangirl?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0