Flashback

En stor trend i filmvärlden nu är att återskapa äldre filmer i 3D för att slippa skapa nya.
Ett gäng filmer som kommer tillbaka är Star Wars serien!
När jag gick förbi affischen utanför Norrtäljes bio kunde jag inte hjälpa att tänka tillbaka då den första filmen faktiskt kom ut, som tekniskt sett är den fjärde. Ni vet väl att filmerna 4-6 gjordes först och visades 1977-83, filmerna 1-3 kom inte ut fören 1999-2005.
Men i alla fall, jag gick med min familj och såg den, 6 år gammal.
Det var bra länge sen!
Har ni inte sett 1:an kan ni läsa om den på IMDB.
Kan förövrigt säga att jag inte kommer se om filmerna på bio, blir för dyrt. Ska dock se alla filmerna med Liselott under sportlovet! :D
Bloggavslut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0