Kvällens planer

Hej igen!
Dagen har varit ganska så bra faktiskt, var grymt trött under skoldagen men det var ändå ganska så trevligt. Fick sluta tidigare för att Mackan är snäll, sen sov jag på bussen och missade min hållplats! Haha, fick hoppa av vid flygis (ICA) istället vilket inte var helt fel då det var provsmak.
Men just då hade jag huvudvärk och var allmänt nere, så jag tog provsmak och lite cashewnötter i youghurt för energi. Så då kändes det bättre inför gymmet, efter gymmet var jag på bra humör igen :)

Men nu ska jag mysa med film och gå och lägga mig, ska eventuellt in till stockholm imorrn med mamma.
Filmen jag ska se är The Thing från 2011.
Har man sett den tidigare filmen från 1982 (baserad på Stephen King) så vet man att den filmen börjar med att norrmän jagar en hund. Man vet även varför den hunden inte är särskilt vänlig av sig ;)
Men den nya filmen är berättelsen som utspelar sig innan vi hoppar in i filmen från -82. Hoppas ni förstår, en såkallad "prequel".
Det ska bli intressant att se den faktiskt, gillar -82 filmen så jag har liiiite förväntningar. Försöker att inte ha det inför utbyggande filmer för att inte kritisera allt för mycket, men det är lite svårt :P
1982 vs 2011, ingen re-make men ändå samma grej på omslaget. En människa i "eskimå"-jacka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0