Pro Tools

Hola hola!
VI börjar inte fören 10 idag (sovmorgon) men eftersom min buss kommer in redan vid halv så sitter jag och jobbar med en uppgift i estetisk orientering. Ljudsättning i Pro Tools. Jupp, skitkul.... kanske inte.
Men sen ska en skola ha en liten jazzkonsert för oss :) Jag gillar jazz, det är härligt och lugnande. Blues gillar jag också, för den som vill veta haha!

Senare ska vi på studiebesök i samband med religion, så pingsröreslen och jehovas vittnen better watch out!

Det jag försöker komma fram till är att jag inte vet hur mycket bloggande det blir idag eftersom vi ska på studiebesök efter lunch och va borta till 16 :S

Så jag önskar er en bra tisdag så hörs vi igen då jag har tid att besöka bloggen ;)
Bloggavslut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0