The Avengers meets Empire

Empire är en av mina absoluta favoriter då det kommer till tidningar, det är en fullspäckat filmtidning från England!
Empire och Total Film är det som ligger i topp hos mig.
Dock köper jag dem inte alltid pågrund av priset, men när det kommer speciella nummer köper jag.

I år så släpps ju superhjältefilmen The Avengers. De senaste åren har det kommit ut några superhjältefilmer som alla varit sammanlänkade och nu kommer då slutprodukten. Jag är faktiskt lite intresserad av att se den filmen, får se om det blir bio eller inte dock.
Men iaf, så är denna film huvudtemat i nya Empire-tidningen. Det är dock inte själva fokuset på filmen som intresserar mig utan det att de har tryckt olika omslag av nummret  så man kan köpa omslaget med sin favorit på. Eller alla hjältarna har inte ett eget omslag, bara 4 st men ändå, kul idé.
(bildkälla samt mer info om nummret)
Skulle jag köpa vet jag faktiskt inte vilken jag skulle välja. Jag gillar Robert Downey Jr. dock. Han verkar som en skön snubbe och jag gillar hans "kaxiga" karaktär, men när jag höll i tidningen och såg den på nära håll såg han så photoshopad ut så jag avskräcktes lite. Det syns inte så mycket på bilden ovan måste jag säga men på nära håll såg han väldigt plastig ut, inte alls sådär... ja hur ska jag säga det utan att låta weird, stilig passar. Jag vet inte men då det kommer till äldre men känns det snyggare med de där små rynorna än plast-ansikten.

Jag vet att serie-Thor inte är menad att vara exakt som mytologin säger men jag gillar mytologin! Så jag var inte så 100% inne i just den filmen.
Scarletts karaktär vet jag inte ens riktigt vem det ska vara, såg henne i Iron Man men har inte riktigt fattat hennes roll.
Så då återstår Captain America, jag gillade faktiskt den filmen lite. Tycker att han var riktigt gullig i filmen (speciellt som spinkig xD ).

Antar att Captain America vinner denna omgången...
Bloggavslut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0