Tisdagar....

Ska snart dra hem till Norrtälje igen för att dra på gym. Måste ta igen för burger king och allt :P
Dock känner ag mig inte på lika trist humör som vanliga tisdagar, det var väl tack för filmen imorse.
Men jag ville nämna att när jag är hemma igen sen senare så tänkte jag skrva lite vad jag tyckte om Chronicle som vi såg igår.

Sen så blev jag tillfrågad varför jag inte gjorde mina "spontana åsikter" i helgen efter melodifestivalens andra deltävling, anledninen: hela startfältet var "meeeh". Hade kanske inte blivit intressant, eller jag kan dela en åsikt: Timotej, eller vad ni heter, dra inte upp instrument på scenen som ni sen LÅTSAS spela på! Argh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0