Come back!

Hej hej hej!

Efter en bloggpaus (men fortfarande aktiv på min Tumblr) så har jag känt mig lite dragen att börja igen men nu ska jag vara lite dum och jobbig.... för jag ska faktiskt byta tillbaka hit till blogg.se!

Jag tog inte bort min blogg här eftersom mitt bloggande från myshowroom var lite av en testperiod. Visst gillar jag utseendet och funktionerna men det faktum att sidan är nere ofta och att den är lååååångsammare väger tyngre. Så so long myshowroom!

Hoppas att ni här på blogg.se kan välkommna mig tillbaka!

Sen kommer jag även försöka börja använda ett nytt onlineprogram, men jag kommer skriva mer om det senare för jag fick nys om det först idag och jag måste ju utforska det lite ;)

Jag vill förövrigt tacka lite extra till er som faktiskt tittat in lite även fast jag varit borta lite. När jag såg att statistiken faktiskt inte har stått på noll kände jag att jag ska nog börja blogga ganska snart :)

Bloggavslut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0