All by myself (Tré)

Känner att jag borde skriva nåt litet inlägg. Skrev inget igår, varför? Cause I didn't feel like it.....

Idag har jag lärt mig grunden av låten All By Myself - Tré Cool / Green Day, bara lite fingerplock som behöver övas på men de går helt okej

Ja, på lörda e de bio med Emma, ska bli nice :)
De e inte så jättemånga skoldagar kvar till jullov heller, just nu önskar ja att tiden kunde gå fort. Liksom snabbspola till jul, tade lungt under julen och sen snabbspola fram till sommar och London och Green Day men neeeejdå tiden ska gå långsamt och man ska pinas, urk....

Btw, jag e förbannad på en människa, för några veckor sen så hade min mamma ett tupperware-"party" och hon som hon va hos hade kattungar och hon fråga mamma ifall hon ville ha en katt och mamma hade såklart blivit kär i en liten gumma som hon tog hem och som nu går under namnet smulan (underbar). Ja jättehärligt men i måndags fick jag veta att dom fyra kvarvarande kattungarna hade avlivats......... den jävla idioten till människa hade ju inte ens försökt att hitta hem till dom! Hon hade bara frågat folk som hälsat på och hur stor chans e de egentligen att nån tar me en katt utan nån planering alls? Min mamma visste ju att vi kunde ta hand om en katt till för våra hundar e van vid katt nu och våran äldre katt (oscar<3) är bara för underbar, men seriöst!
Skriv i nån tidning eller nåt, ha dom inte bara hemma och vänta på att folk ska komma till dig, de e ju fan fyra små liv.... fyra små ungar som knappt är ett halvår....
Ja, jag tyckte iaf att den människan är helt jävla dum i huvudet men de finns ju många som tycker att katter e värdelösa så vafan visst döda dom allihopa! woho, idioter

Ja, argt inlägg men just nu så vill ja bara säga fuck you till många idiotiska saker, som en annan grej:
en video på msn som innehöll en kvinna vars man misshandlat henne efter hon fött deras barn men vill ni veta vad dom som lagt upp videon tyckte var viktigast?
Att kvinnan i fråga var föredetta strippa och mannen en präst, videon hade titeln "Präst får barn med strippa".....
Borde misshandel förbises eftersom det är en bättre story att en präst får barn med strippa? media tycker tydligen de
sjukt

ja tänker bara avsluta med ett hejdå


Kommentarer
Postat av: Lizelott

typ 10.25. Jag tänker iaf komma dit då

Kramiz

2009-11-19 @ 08:33:58
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0