Lördag :D

Vaknade kvart i tio för att göra melodikrysset me mamma, de va rätt så svårt så vi kunde inte hela :P
När pappa kom trodde han att Barry White's låt "You're my first, my last, my everything" va Bruce Springsteen men jag visste att de inte va de så ja kolla internet efteråt och då fick ja veta att de va Barry White :P

Har precis gjort rent köksstolarna och snart ska jag och mamma in till stan och leta ram så jag kan börja me mitt collage nån gång!
Sen idag ska jag jobba med webbdesign och min hemsida som heter: "Skrattdamps Green Day sida" xD

Jag ritade också av en grej från datorn, de e Green day bild, som jag vill ha som tatuering, hehe (A) hade tänkt byta ut texten "21st century breakdown" till "11 oktober (2009) stockholm". Här e första mallen:

Jag har hört att man inte ska tatuera in nånting med ett band men jag har älskat Green day i fyra år och oavsett om jag slutar gilla dom så vill jag komma ihåg min första konsert med dom för att den va så otrolig :)

iaf klaga på om ni vill men jag vill ändå ha den^^
Min mamma e för tatuering har ja märkt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0