Literal

Hej!

Vi hittade ett spraybalsam som e bra för håret och som fungerar som en stay-in inpacking (Y)
Sen så är jag äntligen klar med min hemsida! Hehe det tog bara två dagar och i skolan hade vi flera veckor för att göra en hemsida xD

Men iaf kolla in den, länk finns i infoboxen bredvid headern.

Lyssnar just nu på Sum 41 - Hell Song, stängde precis ner hemsidan efter att kollat igenom allt, får väl se om jag klarar av att få in mouseover någon dag men.... ja.

Sen så kom jag på att jag inte lagt in denna fina video:



Grymt bra video av tobuscus :D När jag ser denna skrattar jag samtidigt som jag blir galen av längtan till premiären på filmen! Så fort det kommer någon behind the scenes eller exklusiva förhandsvisningar kollar jag direkt, dock har det bara varit två såna på msn xD men ändå, tittade på dom direkt och det ser GRYMT ut! Jag vill se den nu som den Potter-nörd jag är!
Är det bara jag som får rysningar bara av att höra Harry Potter musiken? xD Men jag håller med tobuscus i att detta är den viktigaste filmen någonsin, hehe... (A)

Nu ska jag kolla lite nya youtube videor från bland annat Shane Dawson så ja, kolla in hemsidan eller åtminstone kolla videon ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0