Nationaldagen?

Ja... ja har inte skrivit på länge för ja har inte haft något intressant att skriva, ja har inget intressant liv så därför e de ingen intressant blogg men whatever.
Tänker bara uppdatera läget, ja har just nu väldigt tråkigt, har typ inte snackat me nån på hela helgen för ja har inte så många vänner, ja har dock varit väldigt glad för de går rykten om att Green Day ska ha en konsert på Ullevi i sommar och inte vilken dag som helst utan 6 juni=sveriges nationaldag! Bästa datumet för en sverige spelning, smarta gossar i GD^^
Ja imorrn ska jag och många andra få de bekräftat om ryktet e sant eller inte så de enda anledningen till att ja ser fram emot morgondagen, ja har jobbat helgen för att få bort de där jävla strecken som ja trodde ja hade fått bort men NEJ de ska va kvar plus att mouseover inte vill funka så FUCK you rickard eller hur fan du stavar de, ta emot sidan imorrn och va glad att ja inte slog sönder datorn eller skadade mig själv under processen!


Hehehe.... skolångest? Ja. Lov snart vilket e riktigt nice, bad denna vecka men tror inte ja ska va me för min piercing har börjar bli lite finurlig, ingen infektion tror ja inte men någonting t de hållet plus att piercaren sa att ja inte får bada dom närmaste tre veckorna vilket betyder att badförbudet upphör vecka åtta.
Btw åt piercing hållet så kommer ja kunna byta smycke i ögonbrynet mot sportlovet :D har redan kollat in massa olika, diggade en bar som hade tärningar ist för kulor ^^

ja vill ha APU nu, de låter kul

kan btw lägga in bild från Expressenartikeln om just Green Day och ullevi:


Ja nu e ja faktiskt väldigt glad för GD nyheten även fast ja känner mig otroligt ensam och lust att isolera mig :)
Bittersweet inlägg, I know ;D


ps. olycklig kärlek på alla hjärtans dag får en att känna sig AWSOME.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0