"Klasshäng"= tristess

Idag så pallrade jag mig till skolan ihop om en trevlig dag med klassen och ett besök av uppsala-bor för att bli informerad om att vissa skulle till hard rock café och det var dit som uppsala-borna skulle komma så man ba "yeeeeey........."

Sen då jag berätta att jag hade öronlock för liselott och sa att jag alla lät lite mullriga berätta hon det för Åhman och Oscar och då började dom prata ljust xD kul
Sen kom Jakob och frågade hur långt jag kommit på pokemon, och ja jag har börjat kolla på pokemon igen, gammla pokemon är awsome! ^^

Sen när vi börja så skulle vi visst småstäda lite så jag och liselott plockade ihop sladdar och bar ner kameror+tillbehör till lärarnas rum och sen så skulle vi "leka".

Jag hamnade med Oscar och Nicklas ur min klass och resten mum2 (alltså ensam tjej) och vi körde den där leken då alla ska skriva en person på lappen (alltså någon som kan gissa vem de är, som kändis eller seriefigur tex) och sen skicka till höger och så ska den personen sätta lappen i pannan.
När alla sen fått sina lappar går man runt och så får alla fråga ja och nej frågor för att lista ut vem man är.
Min första tanke då dom berätta om spelet var ju Ingloriuos Basterds eftersom dom spelade det i filmen och nu efteråt ångrar jag att jag inte skrev Quentin Tarantino på lappen -.-

Men jag skrev iaf Borat och Adam listade ut det till slut och var den första som gissade rätt. Jag hade Nicklas Strömsted och alla va typ "vem fan är de?" då vi fått lapparna och mot slutet så frågade jag "är det typ hopplöst att lista ut denna" och alla typ "ja" och man ba SCORE!

men de va lite kul faktiskt även om jag inte hamnade med Lanzelot ^^

Sen efter det så satt alla i en cirkel (mum 1 och 2, de va alltså vi två klasser tillsammans hela dagen) och gjorde att den som höll pennan skulle börja med att säga "hej jag heter *namn*" och så ska alla säga "hej *namn" vilket låter jättekul :P och sen skulle vi säga vad vi lärt oss under året. Min:
"Hej jag heter Jenny"
Alla i kör "Hej jenny"
"Det här året har jag lärt mig att Liselott är en riktigt trevlig person" xD

Japp, men det var ärligt iaf :P

Sen frågade vi hur de gick på nationella i engelska och jag fick MVG och så kommer jag få MVG i slutbetyg i engelska A :D

Sen frågade Liselott om hennes betyg i gehörs- och musiklära och estetisk verksamhet och hon fick MVG i båda och Mackan frågade vad jag fick och ja ba "ja har inte kollat, vågar inte" och då kommer Susanna och viskar (hon hade knappt röst idag) "jag kan säga att du har samma" :D
Så fyra säkra MVGn ^^ Och i dom enligt mig viktigaste ämena ^^

Sen spelade jag och liselott spelet som hennes grupp spelade vilket i stort sett gick ut på att man skulle beskriva ord och sen fick Nicklas va med och då han skulle beskriva ordet "brud" sa han "såna som Jenny gillar! Och killar!" xD HAHAHA vilket intryck man har gjort, sen sa han "eller iaf  EN sån här gillar hon" och då syftade han såklart på Liselott :P men jag kan säga att jag är straight och kär för tillfället.

Men jag garvade iaf så jag fick ont i magen och min hals blev inte glad då jag skratta så mycket.... så skratta inte med halsont! Fast de va kul ändå

Men nu sitter jag här och ser fram emot morgondagen, efter avslutningen ska jag och Liselott chilla med varandra, vi hade tänkt ragga klassen till något gemensamt men de e nog lite sent att planera nu plus att en viss tråkmåns inte ville -.-

Men sen ska jag också försöka mig på att säga en sak, vet inte om jag kommer lyckas för jag är rädd för att jag inte kommer få samma tillbaka :/

Men iaf, ska försöka samla mod till mig!
Ha en trevlig natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0