En uppdatering :O

Har varit helt avskärmad de senaste två dagarna, har mått urk och eftersom min bror har haft min dator har jag verkligen inte haft någon kontakt med omvärlden. Har spenderat största delen av tiden på mitt rum med bok och Buffy, så dessa två dagar har känts som evigheter och de dåliga e att ja mår fortfarande dåligt så får se hure blir imorrn.

Men!! De har hänt mycke bra saker i mitt liv, de kanske låter smått men allt har kommit på en gång vilket har gjort att ja har känt mig lycklig och lättad på något sätt, iaf här e en liten lista på mina framgångar:
- På utveklingsamtalen fick jag veta att det gick bra i skolan :O
- Calle gillade ett av mina arbeten och använde faktiskt sig av "jättebra!" då han läst de :O:O
- Diskussionen om rasism och främlingsfientlighet gick bra och fick många prickar på betygspappret (prickar är alltså bra i detta sammanhang)
- Fått MVG på dom senaste engelska uppgifterna
- USA-resan blir av om vi får ihop pengar och de SKA vi ;P
 - under föregående kan ja tilläga att uag skrivit mitt CV och ska till Linneladan i helgen och söka jobb
- Lyckades byta ut näsringen mot en av "plupparna" ja köpte tillsammans med Liselott i stockholm (awsome day)
- Nästa vecka e de bara tre dagar och sen påsklov!! Sen inte långt kvar till sommarlov och London!! :D
- Har lämnat in individuella valen och sökte om utökat program men höll mig under max poängen så får förhoppningsvis dessa valen

Allt detta har fått mig att känna mig prima! Sen så e de bra bio-premiärer snart och de e alltid kul att se fram emot (och sen uppleva) :)

Så även fast jag mår dåligt har jag bra saker att tänka på och just nu så tänker ja på textraden "Always look on the bright side of life" och visslandet efter :D

Iaf, nu så ska jag ta ett stort glas vatten med is och kolla Buffy som varit ett bra sällskap dessa två dagar *tackar och bugar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0