Lonely Island

Hej!
Igår stanna jag kvar i byn åkersberga för att hjälpa till på liselott och idas fotografering, sen drog vi till donken och sen kolla jag och liselott på det som var kvar av idol.
Sen sov jag över och ja, ingen uppdatering och i måndags hände inget utom att jag lyssnade på den nya midnight beast låten!! så awsome, ska slänga upp den sen, tyvärr kommer dom inte göra en video till låten MEN Stefan skrev på sin twitter att dom jobbar på nytt materia och att vi fans kommer få se deras pojkbands-moves snart :D
Men en annan grupp på tre amerikanare denna gång (inte Green Day:P) som också är vädligt sköna och gör komiska låtar är The Lonely Islands. Dem har gjort låtar som "I'm on a boat!" och "Jizz in my pants" men idag såg jag på youtube att dom har en ny-upplagd låt så jag tänkte lägga upp den så enjoy:
Awsome verkligen, garvar som fan i deras dance break xD
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0