Nu sitter man här i skolan...

Började klockan nio idag, sista gången jag har en "första skoldag" på ITG, känns bra :3

Det började med samling, fick även veta att busskorten inte kommit!! Men snacka med Martin, han ska hitta en lösning så att jag kommer hem och hit imorrn för jag använde slut min remsa för att komma hit idag. Sen har jag spärrat betalfunktioner på mobilen för vi hade problem med dolda kostnader förut.
Så det jag säger är: jag kan inte fixa sms-biljett. I värsta fall får jag väl köpa en remsa, jag har ju pengar, men vill inte slösa 110kr då vi snart får busskorten :/ Men men, får se hur det blir.

Klassens nya mentor är Calle btw, så vi fick fika då vi hade mentorsträff, vi var den enda klassen som fick det xD
Men det är kul att ha Calle för våran klass brukar alltid spåra ur då vi är med honom, så det blev mycket garv den stunden.

Dagens schema:
Framtids-snack, drömmar och liknande - Check
Lära sig studera.nu - Check
Jobb info och social kompetens, hur ska man bete sig för att bli kallad till intervju då man söker jobb och så - Check
Entrepenörskap - Blev inget, slutade tidigare istället ^^ plus att vi fick busskort iaf (Y)

Sen håller även Calle på och snackar om allas individuella studieplan, så han snor med sig en person i taget idag och imorgon. Tror jag kommer få snacka med honom imorgon. Håller tummarna på att jag får läsa engelska C.

Nu sitter jag och chillar under lunchen och väntar på att Liselott ska komma tillbaka, hon gick hem för att hämta sin dator, jag har haft min på skolan under lovet så tog aldrig hem den. (Y)
Men har kollat lite dokument och så, hittade bilderna från mitt Norrtälje uppgiften så tänkte lägga upp en:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0