Pottermore

Efter att ha glömt bort att man skulle kolla in Pottermore sidan igår så blev jag besviken då jag insåg att det hade varit en 2 timmars chans att registrera sig tack vare en ledtråd. Så idag har jag vaknat tidigt och kollat in lite då och då, sen poppade ledtråden upp. Blev stressad och hämtade Hemligheternas Kammare boken för ledtråden hade med boken att göra. Jag fick rätt svar och hittade den så kallade "Magic quill".
Jag skrev in registreringsinfon och fick upp denna bild:
(Bilderna är miniatyrer så klicka på dom för större format)
Tyckte den var lite kul så print-screenade den ^^
Sen efter att ha kollat internet så var jag beredd att vänta någon timme för verifikationsmejlet, men fick det efter endast 10 min (Y)
Jag verifierade mitt konto och möts nu av detta så fort jag öppnar Pottermore sidan:
"You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October."
Jag är lycklig :D

Kommentarer
Postat av: J0S

I GOT IN TOO! :D

2011-08-17 @ 23:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0