Trevlig eftermiddag

Min buss var 30 min försenad men förvånandsvärt nog var det inte så irriterande. Hade fått prata ut innan så kände mig mycket bättre till mods och tyckte att en liten försenad buss var onödigt att bli arg på (dock kan jag inte säga samma sak om angry birds, jädrans grisar) plus att jag hade planer inne i Norrtälje.

Väl framme gick jag till Åhléns för att använda min 50kr bonus och köpte en sån där smokey-eye stick i härlig färg som får ett eget inlägg senare (eller imorrn)

Sen gick jag vidare ner till mammas kontor vid hamnen och höll henne sällskap. Vid fyra ungefär gick vi tillsammans till kryddan för att ta något att äta för mamma hade inte ätit någon lunch och jag hade bara tagit 2 knäckisar i skolan 3,5 h tidigare. Vi delade på en sallad i kryddans nya café (jättemysigt btw) och jag tog en cappuccino som jag fick kanel på, mycket gott:
ICA's egna kycklingspett (tikki masala idag), sallad med tomat/rödlök/isbergssallas/oliver/gurka/paprikabit, tzatziki och en bit bröd. Väldigt mättande faktiskt.
En riktigt trevlig fika/mat-stund med mamma ^^


Ps. kan även nämna att jag håller på och jobbar med att flytta min blogg till en annan portal, vilken är en överraskning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0