Min Elvis vecka

Förra söndagen började min Elvis-vecka, det var inte planerat men det har varit mycket Presley under de senaste dagarna faktiskt.
Alla dagar som inte har en specifik händelse har också varit influerade för jag har haft Elvis låtar på hjärnan hela veckan.

På söndagen kollade jag på Lilo&Stitch och alla som sett den vet ju att Lilo är ett stort Elvis-fan så mycket härliga låtar i den filmen.

På tisdagen hade vi nutida konst och hade tre alternativ att välja mellan som vi skulle forska lite om, jag snabbt som blixten då läraren frågade vem som ville ha vad sa "Elvis!". Så jag och Liselott fick grotta ner oss i Elvis och inte helt fel att få lyssna på hans musik :)

Igår, lördag, var Elvis med i melodikrysset plus att jag hittade en Elvis skiva jag inte lyssnat på. Så som jag skrev igår rullade den skivan och jag fick njuta av härlig musik, jag kan förövrigt nämna att det var live-inspelningar :D

Idag, ja... idag har inget hänt än men jag ville faktiskt visa en grymt snygg flaska här på bloggen som min familj äger. Jag älskar den, när jag flyttar kommer den mystiskt hamna i mina flyttlådor!
Here it is:
U jelly?

Bloggavslut

Kommentarer
Postat av: Liselott

I am Jelly, Can you give med Jello?

2012-02-05 @ 18:06:55
URL: http://zoulblogg.devote.se
Postat av: Liselott

sv: That will dooo. Hehe. Du kan köpa lite Wonka godis. Blir nog gladare då ;)

2012-02-05 @ 18:27:48
URL: http://zoulblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0