Mina spontana tankar om melodifestivalen! #3

Okej, ännu en gång kör jag mina spontana tankar om kvällens deltävling:
- I överlag ganska trist.
-  Den där gruppen i början var ju verkligen "meeh", kommer ju inte ens ihåg namnet.
- Tvåan hade stor mun med liten röst, jag gick och gosade med katten istället.
Har faktiskt glämt några uppträdanden så tar upp de jag kommer ihåg...
- Mattias var ju okej, jag tänkte dock mest på att han hälsade på våran skola! :P
- Den där tjejen som sjöng efter Kent-upprepandet hade en väldigt ful byxdress, såg ut att väga 15 kg mer än hon förmodligen gör.
- När Andreas sjöng tänkte jag på den dagen han irrade omkring vid en liten park/torg där jag och Liselott gick på tipsrunda xD
- Molly lät och såg ut som Demi Lovato ikväll, hörde jag Skyscraper eller?
- Numret jag väntat på så länge, förväntningarna var höga inför Ranelid. Bra? Nej, inte ett dugg. Babbel och ytterst lite, framförallt falsk, sång i en refräng....

- Andra chansen och finalister var väldigt ointressant då jag inte kände så mycket för någon, förutom en! Att Ranelid gick till final var ju ett stort skämt!!! Nej, nu blev jag lite irriterad faktiskt.....
Det var tankarna efter kvällens deltävling, inte lyckad tycker jag. Hoppas nästa är bättre!
Björn, håll dig till det du kan för du är inte världsbäst på allt. Det bevisade du ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0