Vem vet mest?

Förlåt att jag inte bloggat så mycket idag men det har varit så roligt att få ta regissörs-rollen, även om det fortfarande är mycket som ska planeras!
Nu ska jag faktiskt kolla på Vem vet mest följt av finalen i Halv åtta hos mig, så jag kommer försvinna igen ikväll. Vet inte om jag kommer få upp något igen senare.

En trevlig nyhet dock: jag ska få pröva Remby PLUS för blogg.se! :D
Stefan som var med och skapade Remby var ju faktiskt i våran skola och pratade om företagande, framför allt skype då han har varit delaktig. Sen tog han upp Remby, jag prövade det och sen såg jag att blogg.se ville ha 10 testpiloter att pröva PLUS så jag tog chansen!
Fick ett fint mejl idag, så ska mejla tillbaka nu för att få mitt befintliga konto uppgraderat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0